2012. május 24., csütörtök

Bob Dylan a múzeumban



Dylan hitvallása:
„Aki a képletes nyelvvel olyan jól bánik, mint én, az miért ne fessen képeket ?"

Az amerikai rock sztár, többszörös Grammy-díjas zeneszerző, előadó Robert Allen Zimmerman néven a Minnesota állambeli Duluth-ban 1941. május 24-én született.

Zenei pályafutása világszerte általánosan ismert (mondhatnám lerágott csont). Születésnapi megemlékezésként én inkább a festőművész Bob Dylant mutatnám be, akinek 2007-es kiállításán jártam Chemnitz-ben (leánykori nevén: Karl-Marx-Stadt).

A német város adott otthont az énekes – egyszeri – festői bemutatkozásának. Hogy képei jók-e, vagy sem – nos ez maradjon nyitott kérdés, minden esetre tömegek álltak sorban a múzeumnál..

Bob Dylan, "Statue of Liberty"

Bob Dylan, "Woman in Red Lion Pub", 2007

Bob Dylan, "Train tracks", 2007

Bob Dylan, "Portrait of a woman smiling", 2007

Bob Dylan, "Still life with peaches", 2007

Bob Dylan, "Komba Hotel", 2007

Bob Dylan, "Man on a Bridge", 2007

Bob Dylan, "Woman with Beret", 2007


.és hogy az énekesről se feledkezzünk meg…


A híres Gibson Hummingbird gitár, melyen..


Clinton első elnöki beiktatása előtt három nappal, 1993. január 17-én, rendezett gála-koncerten játszott /Lincoln Memorial, Washington, D.C./

(Az utolsó két fotót a KoGart galéria 2011-es Woodstock kiállításán készítettem)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése