2014. június 27., péntek

Ma én is szétnéztem a megújult Madách téren


 

„Megmutatjuk az újjávarázsolt Madách teret” főcímmel a ’Szeretlek Magyarország’ portál kb. két napja profi fotográfus által (kivételezett helyről készített) képsorokat osztott meg a Facebook olvasó táborával. Gondoltam elmegyek én is és hobbi-fotósként megörökítem magamnak is a megszépült terecskét. Ma délután a gondolatot tett követte. A VALÓSÁG, amivel szembetaláltam magam, igencsak eltért azoktól az ÁLOM FOTÓKtól, melyeket a Nagyérdemű a portál és fotográfus jóvoltából napokkal ezelőtt már kész tényként elkönyvelhetett.
Az alábbi képeimen a ma (péntek) délutáni állapotok láthatatók, a alábbi linken pedig azok a fotók, melyek már napok óta, „kész tényként” keringenek a világhálón. Ha a kettő közötti különbséget zongorázni tudnám, én lennék Arthur Rubinstein :): http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/megmutatjuk-az-ujjavarazsolt-madach-teret/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése